Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

7 December

Bilderna är tagna med instagram.

 

Nu börjar det äntligen kännas som december och jul. Jag tror att problemet var att jag ännu inte fått upp min stjärna (hade ingen krok som det kunde hänga i...) Nu när den är uppe så känns det mer som jul. (Även om jag får lite svårt att sova på grund av att den lyser upp hela rummet)

På lördag är det nobeldagen, och imorgon och på fredag så ska vi ha temadagar och den här gången så ska det vara något som har med nobeldagen. Vi har inte fått någon information, ingen alls! *sur* Så jag har ingen aning om när vi borjar imorgon... Men, jag tänker vara där halv nio. Är det så att vi egentligen börjar åtta eller något annat... tja, jag bryr mig inte den här gången. De är deras ansvar att informera oss ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Gackt (❤) och kanske spela lite minecraft :) Det finns inte mycket annat att göra...


    Comments:
Postat av: Liiitza

fiiiiint! _

2011-12-12 @ 19:05:33
URL: http://www.liiitza.wordpress.com

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory