Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Ändrade Planer



Idag har det blivit lite ändrade planer. Egentligen så skulla jag vara med Noor idag och vi skulle ner till kanalen. Men eftersom hon skuller iväg någon annanstans redan klockan 3 så bestämmde vi oss för att ta det imorgon.
Nu tänker jag istället fortsätta dagen som den började, bara ta det lungt. Ta med mig min bok ut och sätta mig. Just nu läser jag "Den Äldste", som är andra delen i serien "Arvtagaren" (eller "Eragon"). Jag började läsa den för länge sedan men efterhand som jag har lånat andra böcker på biblioteket så har jag glömt bort att läsa klart den... Så idaf ska jag försöka få det gjort. Just nu befinner jag mig på sida 629 av 677.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory