Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Finns det något bättre?

Gaaammal bild! (från igår -.-)
Ja, det gör det kanske men orkar inte grubbla över det nu.
Men det är obeskrivlig att rida ute och dessutom få rida ganska fritt. Red barbacka idag, det betyder att man rider utan sadel och det är mycket jobbigare än man tror. Om man har väldigt dålig balans så är rida barbacka inget man ska prova sig på ^^
Det är faktiskt lättare att trava än att skritta när man rider barbacka och allra enklast ska egentligen vara galopp men jag avstod från de idag (man fick välja om man ville göra det eller inte). Jag valde att inte göra det eftersom senast jag galopperade barbacka så slutade det med att jag föll av hästen. Det berodde visserligen på att hästen blev skrämd av något, men ändå ^^

Åkte in om Media Markt efter ridningen för att ta en titt på den mobilen som jag funderar att köpa. På väg in så var det två killar som kom utspringande med två vakter efter sig. De hade antagligen stulit eller försökt att ta något.

Ikväll så ska jag och resten av familjen kolla på någon som ska sjunga i folkets park, på Far i Hatten. Han heter
Peter Hanspers och har precis släppt ett album som heter Tumla. Han bodde förr i Stickholm men flyttade för ett tag sedan till Malmö. (Bara lite allmän fakta)

Ska ta med kameran så jag har något att visa =)


    Comments:
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack för din röst! :D

2011-06-03 @ 21:14:01
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory