Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Gårdagen och tidinställda inlägg

Idag kommer jag nog inte ha tillgång till en dator så att jag kan uppdatera bloggen. Det är ju morsdag idag Vi (jag och resten av min familj) ska först till min farmor. Hur länge vi ska vara där har jag ingen aning om. Men efter att vi har varit där så ska vi åka till mi  mormor och jag antar att vi är där resten av dagen Det brukar bli så.
Nu på morgonen kommer jag skriva lite inlägg som jag tidinställer (tack till Noor, för att hon visade mig hur man tidinställde ett inlägg! Som tack får du en vattenmelon -----> ) och som kommer dycka upp lite senare idag.
Eftersom jag inte kan skriva vad jag gör just då eller så så blir de flesta inläggen (om inte alla) om musik [!]. Men det gör väl inget?

Men nu lite om gårdagen. Jag har redan berättat att jag var på stan och jag tror att jag nämde att jag skulle sova över hos Lisa. Efter en stund så kom även Klara dit Hon kunde tyvärr inte sova över men hon stannade så pass länge så det var väl inte så stor skillnad. Jag tror att hon också skulle iväg imorgon.

Pliktskyldig som jag är, så lägger jag upp en bild


Detta var innan Klara kom, i fall ni undrar varför hon inte är med


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory