Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Om mig


Maja Åkesson

Mitt namn är Maja och jag är 15 år. I min blogg så skriver jag om mitt liv och saker som jag tänker på.
Jag tycker väldigt mycket om att fotografera och teckna, så det blir en hel del foton på bloggen och även flera teckningar.
Jag fotar med en Canon PoweShot SX120 IS, det är ingen systemkamera men jag är nöjd med den endå. Den har alla grundläggande funktioner som en systemkamera har och ett stort plus är ju att den är så liten att man kan ta den med sig var som helst :)

Jag tycker även väldigt mycket om musik, vilket de flesta nog gör. Men jag fått som vana att vilja dela med mig av all musik som jag tycker om, vilket är en av anledningarna till varför jag skaffade min första blogg för ca 1 år sedan.
Jag försöker att lägga upp en låt om dagen, men även skriva en rad eller två om låten. För varje låt har sin historia och historian är olika hos olika personer. Jag försöker även tipsa om lite nya album. För nya album kommer det ju hela tiden, men det är ju inte alla som är bra.
Eftersom jag har är ganske så utbredd musiksmak och kan lyssna på allt mella klassisk musik till punk så tror jag nog att du kan stöta på en del låtar som du kan tycka är bra. Fast inte om du lyssnar på rappmusik, det är nog den enda musikstilen som jag inte alls kan lyssnar på.






    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory