Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Nej, så här kan det inte se ut

Nej, jag kan verkligen inte ha den här designen. Den känns inte rätt. Jag vil ha något mer färgglatt eller så. Jag tror att jag ska börja designa en ny design i helgen. Och då menar jag BÖRJA. Den här gången ska jag låta den ta den tid det tar att skapa designen. Den måste vara helt klar och jag måste veta att jag kan ha den i mer en än vecka innan jag lägger in den på bloggen. Helst ska jag väl kunna ha den i en månad.

Det jag vill ändra på är:


Bredden på bloggen: Den är alldeles för bred känner jag nu. Jag gjorde den så här bred eftersom då kan man ha större bilder. Men bilderna blir för stora och det ser ut som att jag skrivier riktigt korta inlägg.

Färgerna: Jag vill ha mer glada färger som blått eller grönt, fast jag vet inte riktigt.

Mer enkelt: När jag har gjort designen så höll jag fortfarande på att lära mig så jag ville prova på lite saker och se om de funkade. Och nu när jag vet att det gör det behöver det inte vara så överdrivet. Jag vill ha en mer enkel men ändå stilren blogg...

Tja det var väl allt som jag kom på för tillfället.

Jag har fixat till bloggen så jag är rätt nöjd nu =)




    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory