Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Ni kanske kan hjälpa mig??

Jag har blivit utsedd till en av de tre finalisterna som ska tävla om en bloggsvars-inbjudan. (läs mer HÄR)
Det hade varit jättekul om ni ville hjälpa mig att vinna genom att rösta på mitt bidrag (som ni också hittar HÄR). Jag vet inte/kommer inte ihåg när det vinnande bidraget avslöjas men än är det inte försent och att lägga en röst eller fler på mig är väl inte för mycket begärt?
Fast, det är ju klart. Om ni hellre vill rösta på någon annan så är det helt upp til er :)

I alla fall, HÄR hittar du inlägget där du kan rösta och där står precis hur man ska göra. Tror inte man måste ha en blogg. Men jag vet inte säkert...



Bara en random bild =)

    Comments:
Postat av: Filippa - F O T O B L O G G

Hej!



Har du fått mejlet med bloggsvarsinbjudan? :D

Svara i en kommentar i min blogg!

2011-05-26 @ 07:14:47
URL: http://www.beautyphotos.bloggplatsen.se

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory