Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Best seat in the house

 

Sedan jag gjorde om mitt rum så har jag fått som vana att sitta på golvet i mitt rum. Jag kan inte längre sitta i sängen och luta mig mot väggen eftersom det nu för tiden hänger en stor London-tavla där :) Inte för att jag har något emot att sitta på golvet, mattan är ju trots allt mjuk och skön x]

 

Idag är det ingen ridning så jag kunde gå hem från skolan i lugn och ro. Avslutade sista lektionen med att ha matteprov... Det är nog det värsta med skolan, läxor är helt ok, men prov... Men samtidigt så måsta man ju ha prov annars kan de inte se hur mycket man har lärt sig och så vidare.

 

Nu ska jag försöka få tag på en kompis som ska komma till Malmö idag, vi ska se gå och se Klaras (och hennes klass)  konsert  som är i kväll :)

 


Jason Mraz - Best Seat In The House


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory