Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Hemma igen


Bild från Berlin (fler kommer senare...)

Egentligen så kom jag hem i torsdags kväll, men jag har inte haft tid/ork till att blogga efter det. :/  I fredags så var jag bland annat på Malmö Konsthall och tittade på en utställning av Misaki Kawai som heter Big Bubble.
Igår så var jag i Göteborg och hade egentligen planerat att köpa en del kläder och annat men det blev inte riktigt så, jag köpte faktiskt bara en halsduk och ett nagellack.

Jag ska försöka plocka ut några bilder av de 500 som jag tog och sedan publicera dem på bloggen. Får se hur mycket jag hinner. Skolan börjar igen imorgon och jag har en del läxor som måste göras + så ska vi försöka börja fixa i mitt rum idag :D


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory