Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

I can't stop this happy feeling



Jag har haft en konstig känsla hela veckan, det känns som att det är något som jag har glömt bort, något som ska hända eller något som jag måste göra.. Vad det nu skulle kunna vara har jag inte den blekaste aning om... Men för övrig så är jag faktiskt på väldigt bra humör, eftersom en hel del bra saker har hänt.
En av de bästa är nog att jag för första gången har vunnit en tävling i en blogg :D Vann en skiva som kommer att skickas till mig. Skriver mer om det så fort jag har fått den.
Dessutom så har de ändrat åldersgränsen på Breaking Dawn. Jag och Claudia var och köpte våra biljetter i lördags, innan de ändrade åldersgränsen och då var vi lite oroliga att vi inte skulle komma in. Men nu blir det ina problem :)


Jag har även beställt en tygpåse från England eftersom jag länge har velat ha en för att de är ... tja, bra att ha ? ;)

 


    Comments:
Postat av: iiiden med 3 i

Vill du visa din favoritoutfit och bli länkad inför 900-1000 läsare ?:D

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/november/basta-outfit-1.html#comment

kram!

2011-11-17 @ 09:51:33
URL: http://iiiden.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory