Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

I väntan på något nytt


Jag lääängtar till den dagen då Jason Mraz släpper sitt fjärde studioalbum. I december så är det 2 år sedan ha skrev på sin MySpace att han skulle börja på albumet. Men så blev han ju inte nöjd med det så han började om från början. Men nu är jag rätt säker på att albumet kommer komma i början av nästa år ! Super excited!!
Mend ett är ju ett tag till dess, så nu har jag börjat söka sönder Youtube efter gammla låtar som jag ännu inte hört. För, jag lovar, there are thousands of them :) Det är sådanna låtar som han bara sjöng live i början av sin karriär eller innan dess.

Annars har ju Two Spot Gobi släppt en ny singel nu där Jason Mraz också är med =) Och så upptäckte jag imorse att han också har spelat in en låt av Bob Dylan på en Bob Dylan-tribute platta där andra också har spelat in Bob Dylan låtar ( det var visserligen för 2 år sedan, men ändå)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory