Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Renovering på gång

Igår började vi måla mitt rum :D Jag målade första omgången, sedan fick min pappa göra det andra gången så att det säkert skulle bli bra .. ;)
Jag är riktigt nöjd. Efter en lång stund i färgbutiken så bästende jag mig för en färg som hette Soft Stone eller något liknande. När jag började måla så blev jag först lite orolig eftersom färgen var mycket ljusare (och dessutom riktigt ful...) jämfört med färg provet som vi hade tittat på. Men när det väl torkat så blev det perfekt.
Det ända som finns kvar att göra nu är, dels flytta tillabaka sängen (som står mitt i rummet för tillfället..) och sedan så ska vi sätta upp min London tavla och lägga ut mattan. Det känns verkligen som att det kommer bli väldigt bra :)

Men det kan jag inte gör förrens mina föräldrar har kommit hem, så under tiden så ska jag ta och plugga lite reigion (inför provet) och sedan ska jag kika lite på blocket och se om det finns någon som säljer sin iPhone hyffsat billigt :P

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory