Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Idol

http://www.b3tty.com/wp-content/uploads/2011/09/1302826672_57.jpg

Förra året, när jag fick höra att Peter Jihde inte längre skulle vara programledare för idol, så bestämmde jag mig för att jag inte skulle se idol detta året. Jag har visseligen inte följt audition över huvudtaget men när kvalen drog igång så började jag faktiskt kolla på det, och det kommer jag fortsätta med.
Just nu så hejar jag på: Robin, han är ju bäst i hela idol 2011! Moa, hennes egna låt som hon sjöng i audition var sjukt bra och inte ett enda dåligt nummer har hon gjort sedan dess (fast det vet väl inte jag, som bara har sett kvalet.), Molly, hon är grym, riktigt bra är hon. Och hon är bara 15 år, det är väldigt svårt för mig att förstå.
Det ska bli kul att se hur alla utvecklas i programet, det är trots allt det som idol går ut på.

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory