Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

If you tell yourself that can't do it, then you won't make it either

Idag har jag varit på stan. Tittat på lite allt möjligt, men som vanligt så hade jag inte särkilt mycket med mig hem. Bara en tröja. Nästan direkt efter att jag kommit hem så begav jag mig ut igen på en liten springrunda. Måste försöka springa regelbundet nu eftersom jag har "lovat" att förbättra min kondition. Sprang 1,87 kilometer *stolt*. Det kanske inte är så mycket men det går framåt, det gör det.
Nu måste jag ta och släpa mig de 100 meterna som det är till dushen annard får jag det aldrig gjort..

PS. Nu vill jag att alla klickar HÄR, det är inget farligt bara en väldigt bra låt <3


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory