Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Morgontrött och provskräck

Fredag, det innebär att jag börjar 8.. Det är den enda dagen på hela (skol)veckan som jag börjar 8 så det är lite jobbigt att ta sig upp på morgonen.
Men nu sitter jag här,mdödstrött och med en biologibok i handen. Den senaste tiden har jag fått rädsla för prov (rättare sagt, jag har fått rädsla för alla prov som vår NO-lärare ger oss...). Förr brukade jag inte vara särskilt nervös, jag gick in och gjorde provet sedan bar det inte mer med det. Men nu är jag jättenervös innan provet och när jag är klar så känns edt som att det gick riktigt dåligt (fast det gjorde det egentligen inte).

 

Lite musik som kan få mig att bli mindre rädd (det kanske funkar för dig med?)

This Love - Maroon 5

Be Be Your Love - Rachael Yamagata

Basket Case - Green Day


    Comments:
Postat av: deniseholmsten

Hej sötis! hoppas att du har haft en awsome dag! jag har en liten tävling där ALLA som gissar rätt vinner en fet LÄNK! det ända du behöver göra är att gissa vad som är i paketen ! :) kram!

2011-10-28 @ 17:24:41
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

Visit our www.watchsuk.co.uk, you can get the newest and superior Replica Watches, which are imitated closely from authentic products. In addition, we keep our pace with fashion world to provide the stylishest and hot sale products for you. With selected materials including top materials of case, bracelet, dial, movement, embellishment and so on, our AAA replica watches are popular and hot throughout the world. Our aim to provide high quality and durable watches makes our business successfully and quickly spread through our loyal clients. Click our website, you will find changing your fashion style and lighting up dream become so easy!

2011-11-03 @ 08:06:36
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory