Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Sådant som gör en glad


Hade egentiligen fixat en sådan där fin GIF och jag blev så glad för att jag fick det att funka men tydligen gjorde det inte det :(

Men vad var det som gjorde mig så glad då? Jo, jag har äntligen fått mina nya linser (de är inte färgade eller så, utan det är bara helt vanliga linser). De som jag har på mig nu har jag haft i snart 3 månader och det är egentligen meningen att man ska ha den i en månad. Så ni kan tänkta er hur det känns ^^ Eller kanske inte? När man har haft ett par linser väldigt länge så blir de tunna och äckligt töjbara, hur ska jag förklara det? Dem är i alla fall väldigt torra och jag får ont i huvudet av att använda dem, men vad har jag för val?

 


    Comments:
Postat av: Replica Watches

Visit our www.watchsuk.co.uk, you can get the newest and superior Replica Watches, which are imitated closely from authentic products. In addition, we keep our pace with fashion world to provide the stylishest and hot sale products for you. With selected materials including top materials of case, bracelet, dial, movement, embellishment and so on, our AAA replica watches are popular and hot throughout the world. Our aim to provide high quality and durable watches makes our business successfully and quickly spread through our loyal clients. Click our website, you will find changing your fashion style and lighting up dream become so easy!

2011-11-03 @ 08:12:44
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory