Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Edward Scissorhands

Såg Edward Scissorhands igår. Och jag kan bara säga en sak: det är en av de bästa filmerna jag någonsin sett! Det är ju en 80/90-tals film så den är ju lite som alla andra filmer från den tiden, men det spelar ingen roll eftersom Edward Scissorhands får en att glömma det ^^
Filmen har allt: humor, sorg, den är gripande, lite scary ibland :0 och så har den ju en huvudkaraktär som slår allt :P (särskilt han med samma namn som alla säkert känner till . . .  Han är ju ingenting i jämförelse)

Jag rekomenderar ALLA att se Edward Scissorhands (finns på Megavideo.com, om du inte kan hitta den). Den är verkligen sjukt bra =)

 

Ps. Varför blir alla inlägg, som liknar detta (att jag skriver om en film eller något som jag tyckte var bra), varför blir de alltid så röriga? Hoppas ni fattade något av det jag skrev, jag kan bara inte tänka på något annat än Edward Scissorhands just nu och då är det svårt att skriva utan att det blir rörigt ^^

 

 

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory