Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Ridning igen !


Weirdo pic på mig, men någon klagade på att jag hade så lite dagens outfit, så här får ni !

Hade ridning idag ^^ Har inte haft det på två veckor så det var verkligen kul att vara tillbaka igen. Men som vanligt så var det väldigt jobbigt och så hade vi ju skänkelvikning idag och det är något av det jobbigaste som finns (och också väldigt svårt att förklara hur det går till ....). Nu är jag i alla fall hemma igen, med ont i axlarna och är allmänt trött. Men det är det värt!
Nu ska jag se om jag kan försöka få färdigt min nya bloggdesign under helgen, det beror helt och hållet på vad som är plannerat för helgen. Om jag märker att det kommer ta ett tag till innan den är klar så lägger jag upp en till och lite mer detaljerad sneak peak ^^

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory