Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

får inte låta latheten ta över, får inte



Har gått omkring hela dagen i mjukisbyxor. Jag kände mig så slö och hängig, jag hatar att känna mig så. Därför bestämmde jag mig för att springa en runda, och herregud vilken skillnad det gör. Jag blir ju trött av att springa men samtidigt så känner jag mig piggare. Och all syre som man får i sig gör att det blir lite lättare att tänka.
Jag har bestämt mig för att springa tre till fyra gånger i veckan och dessutom försöka öka mitt tempo. När jag springer så långsamt som jag brukar göra i vanliga fall så blir jag inte så uttröttad - inte nu längre i alla fall - jag får bara ont i benen. Och det är ju bättre kondition jag vill ha, inte starkare ben...


    Comments:
Postat av: Din kanin noor

Har kikat in här 150 gånger nu, BLOGGA!!!!

2012-04-22 @ 21:08:12
URL: http://noorsplace.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory