Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Lite allmän info

http://i46.tinypic.com/ipyvco.gif


Listan kopierad från Noors blogg. Fast med mina egna svar, förstås.

Namn
- Maja
Födelsedatum – 18 Mars
Stjärntecken – FIISK :)
Bor – Malmö
Ögonfärg – blågrå, tror jag :/
Hårfärg – Blond
Skostorlek – 40,5 (det finns inte så det blir 41 ..)
Längd - 179,5 com
Vikt – 65-67
Är du smal eller tjock – inget av det
Höger eller vänsterhänt – högerhänt 
Har du någon piercing – nä....
Har du någon tatuering – nej men vill ha. om några år. en liten.
Tre dåliga vanor – inte göra saker i tid, städar aldrig mitt rum - om jag inte absolut måste ... -
Tre bra vanor – ... det är svårt att komma på, man tänker nästan bara på sina sämre sidor och inte så ofta på det som faktiskt bra.. så jag vet faktiskt inte :/

Vad gör du på fritiden – Sitter vid datorn... springer, rider och tränar thai boxning. Träffar kompisar och lite annat
Favoritmat – Spagetti carbonara & wokad köttfärs blandat med ris :P
Favoritdricka – ... vatten ?

Favoritfärg – röd.
Favoritveckodag – fredag ;)

Bor du hos dina föräldrarja
Har du några syskonja, en lillebror
Om ja, vad heter domMåns
Sommar eller vinter: Det blir nog sommar :)

    Comments:
Postat av: Din kanin igen…noor då

Så gullig GIF

2012-04-29 @ 12:50:05

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory