Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Love is a Four Letter Word



Kan inte sluta lyssna. Så himla bra, kan nästan inte fatta att det äntligen är här. Nästan hälften av låtarna har jag ju hört innan, han släppte några som singlar under april månad, men  det var ändå sju nya låtar som jag aldrig hade hört och de som jag redan hade hört hade jag ju bara hört några enstaka gånger så det räknas ändå som nytt.
Det bästa med detta albumet, är att flera av låtarna låter som "den gamla Jason". Så som han lät för några år sedan. Så som han låter på de låtarna som man inte kan köpa, de som han bara har spelat live. Men det är flera av de låtarna som är mina favoritlåtar.
Vissa av låtarna är ju såklart bättre än de andra. Men det har ännu aldrig funnits en Jason Mraz-låt som jag inte har tyckt om. Det går bara inte. Så ni föstår säkert att jag älskar alla låtarna på skivan.
Men de som jag tycker allra bäst om är:
93 Million Miles (behövde inte ens lyssna på hela albumet för att veta att denna skulle bli min absoluta favorit)
Living In The Moment
The Woman I Love
Everything Is Sound

Är så himla glad. Vet inte vad jag ska ta mig till.

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory