Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Mitt kastanjeträd och några andra växter

 

Mitt kastanjeträd har börjat få små fina knoppar nu. Men det dröjer nog flera år innan det börjar komma kastanjer också. Jag grävde ner en kastanj i vår rabatt när jag var liten, kanske fem år, och sen har den vuxit sig lite större varje år :3
Jag älskar att fotografera växter och ibland önskar jag att jag kunde namnen på alla blommor som jag fotograferar, jag önskar jag kunde de latinska namnen, de är mycket finare. Jag kanske kan lära mig några stycken innan sommaren, så när jag går ut för att fotografera lite fina växter och blommer så kan jag känna igen dem :)


    Comments:
Postat av: ida

fin Bilder!:D

2012-04-14 @ 19:57:35
URL: http://iiiden.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory