Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

om promenader och jobbiga situationer

 

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=247c362335&view=att&th=136dfa290cadd941&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_ziuPavPa2_6jv2QsdmrV0&sadet=1335192160729&sads=qfJVPPdRkJ7KkY1gXQvbUSQKpdo


Idag har varit en sån där dag som man bara vill ska ta slut. Dessutom så har det varit en ganska jobbig stämning i klassen idag. En klasskamrat har mist en familjemedlem. Det är obekvämt att inte veta vad man ska säga, man kan inte veta hur det känns för den personen. Jag tycker att det känns ännu jobbigare i och med det faktum att samma sak hände för nästan exakt ett år sedan, då var det en annan klasskamrat som förlorade en familjemedlem.

Men även förutom det så har det varit en jobbig dag. Någon som kommer ihåg att jag skrev om en mattediagnos i fredags? Jag tyckte att den var lätt, och det var den ju i och för sig... Men i alla fall, när jag fick tillbaka den så tittade min mattelärare på mig och sa "Maja .. detta är knappt godkänt".
Jaha. Men jag fick ju bara tre fel? Och två av de felen fick jag på en fråga som jag hade missupfattat. Godkännt eller inte .. det spelar inte så stor roll den här gången - men det gör det ju förstås på provet :/

Sedan var det ju det här med förhöret/provet på idrotten. Som jag, precis som alla andra, inte hade övat på... Säg att jag får skylla mig själv, att jag borde ha övat nu när vi till och med fick mer tid än planerat .. säg det gärna, men jag vet redan om det.

För att få den här dagen att bli åtminstånde lite bättre så tog jag en liten promenad efter skolan. Ja, det hjälper faktiskt. Tog med mig några låneböcker som jag behövde lämna tillbaka.
Gjorde några GIF bilder under promenaden, har hittat en app som man kan göra GIFs i - det finns ju appar för allt.




    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory