Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

That feeling when you find something you thought been lost forever



De där örhängena blev jag av med för mer än två år sedan nu. Jag har hela tiden trott at jag glömde kvar dem när jag var i Egypten. Men häromdagen dök de upp igen. Blev skitglad. De var ett av mina favoritörhängen och fast jag inte tycker om "hängande" örhängen längre så är det ändp kul att de inte är borta.
Mina älskade skullcandy hörlurar "tappade jag bort" för nästan en vecka sedan nu. Jag letade över allt men jag kunde inte hitta dem så jag drog helt enkelt den slutsats att jag tappat dem på stan, för jag var säker på att jag hade haft dem med mig då. Det var bara ett ställe som jag inte tittade på, i lådan där de borde ligga när jag inte använder dem. Men att jag skulle lägga saker där de borde vara är praktiskt taget helt osannolikt. Men när jag några dagar senare skulle ta fram något som jag visste låg i den lådan så såg jag dem ligga där, prydligt ihopvikta och allt. Snacka om happy moment :)

 


    Comments:
Postat av: iiiden

gla' påsk!:D

kram

2012-04-07 @ 17:54:23
URL: http://iiiden.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory