Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

15 days K-Pop challenge

Vet att jag aldrig lyckas med listor och sådant och dessutom så åker jag till Italien om typ 4 dagar. Men jag tänkte ändå ge det ett försök (dessutom så ger den här listan mig en ursäkt till att publicera bilder på mina bias ^-^ ) 
Alltså, denna listan är 15 dagar lång, men eftersom jag åker till Italien snart så fortsätter jag med listan när jag kommer hem igen. Det är olika frågor som alla har med k-pop att göra ^-^ *excited* 
Börjar med listan redan idag så att jag hinner med så många dagar som möjligt innan jag åker - jag skulle ju faktiskt kunna tidinställa några inlägg också... får tänka på det. I alla fall, här är listan: 
  1. Your favorite kpop group
  2. Your biases name
  3. Name of your fandom
  4. Name of your fandom’s color
  5. The name of your fave group’s maknae
  6. The name of your fave group’s leader
  7. K-pop artist who has nice eye smiles
  8. Your fave idol who is the same sex as you
  9. Favorite Song
  10. Favorite lyric
  11. Name of your favorite k-pop album
  12. Favorite diva
  13. How did you get into kpop?
  14. Who was your first bias?
  15. What was the first group you’ve ever listened to?
Den är på engelska eftersom jag hittade den på tumblr, från kpopchallenges.tumblr.com. Eftersom det inte är min lista så publicerar jag den som den är :)
 
Wish me luck~
 

    Comments:
Postat av: klara

hej :D vad hette din k-pop-bilder-blogg igen????? :D

Svar: addictedtokpop.blogg.se :)
Maja Åkesson

2012-08-01 @ 21:29:01
URL: http://dinosau-r.blogspot.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory