Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

3. Name of your fandom

All fandom har ju ett namn. Jag tror inte att det är lika vanligt i resten av världen som det är inom k-pop musiken för där har alla bang/grupper ett fanclub namn. Justin Biebers fans heter väl belibers och Katy Perrys heter KatyCats, har jag för mig. I U.S.A och Europa så är det nog bara de mest kända artisterna vars fans har ett namn. 
 
Om vi går vidare till själva frågan, name of your fandom. Enkel fråga, jag är VIP. Det är namnet på Big Bangs fanclub/fans. Men jag är även en E.L.F (Everlasting Friend) som är namnet på Super Juniors fans. Det är liite svårt att säga vad jag är mest, en E.L.F eller VIP. Jag har varit en E.L.F sedan jag började att lyssna på k-pop. Men eftersom jag är så addicted to Big Bang så skulle jag nog i slutändan säga att jag är en true VIP :)
Fast vi får ju inte glömma bort INFINITE, de faktum att jag är ett fan av dem gör mig till en inspirit. Ja, det var de tre namnen på min fandom :)
 
 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory