Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

att vara ute i god tid har aldrig varit fel

 
Har precis varit på och kollat om man kan prao där jag vill praoa detta skolåret. Vi ska inte praoa förren om några veckor men det skadar inte att vara ute i god tid och dessutom skulle kollade jag bara om man överhuvud taget kan praoa där. 
Det är ett biblioket, men det är väldigt litet och dessutom så har de som ett café där också :) 
Passade på att låna tre utvågor av Black Butler (av någon andledning så tycker jag väldigt mycket om manga med butlers i ^^, Black Butler har jag även velat läsa sedan innan). 

Nu ska jag snart gå hem till Klara :) Hon har redan börjat skolan igen (jag börjar nästa vecka) men hennes klass fick sluta tidigare idag (?). 
 
 

    Comments:
Postat av: Noor

TRÖÖÖÖÖÖÖJAN :D :D :D

2012-08-21 @ 18:04:32
URL: http://noorsplace.blogg.se

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory