Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Hur du slösar bort din tid

Får nog ta tag i bloggandet lite.. Statistiken är inte vad den brukar vara :/
... Har prov i morgon och känner bara: jag. är. död. Shit. Shit. Shit.
En grej som jag är väldigt bra på, men som jag önskar att jag INTE var bra på, är att slösla bort tid som man egentligen borde använda till annat ... Som till exempel plugga inför ett prov.
Innan satt jag till exempel och tog bort lite gamla bilder från Photo Booth, en fullkomligt onödvändig sysselsättning.
Jag tänker inte på det egentligen men jag tror att jag gör alla dessa "behövs-inte-göras"-saker bara för att jag vill undvika att plugga så länge som möljigt, något jag inte är särklillt stolt över :/
Men, men. Nu är det nog att jag tar tag i det innan det är för sent :)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory