Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Idag SKA jag göra det !

Har sagt till mig själv i princip varje dag nu att jag ska bli bättre på att plugga detta året.. Om jag ska vara ärlig så har det väl gått så där :/
När jag väl är i skola så kan det som vi läser vara väldigt intressant, men när jag kommer hem så är jag så trött på skola efter att ha varit där hela dan så jag orkar inte plugga - om det inte är så att jag ska ha prov samma vecka, för då måste jag plugga ^^
Någon som har något tips på hur man kan göra för att inte hela tiden börja göra något annat, som att sätta sig vid datorn eller rita eller något vilket jag gör hela tiden ;(

Tog lite bilder på mina ProMarkers igår ( när jag egentligen hade viktigare saker att göra :/ )


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory