Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

I Won't Give Up


Idag är min absolut bästa dag på länge!!
Gick in på min mejl och upptäckte att jag hade fått ett nyhetsbrev från Jason Mraz (alltid lika kul ^^). Det fanns ett album omslag (fast i det här fallet så var det faktiskt ett omslag för en singel). Det fanns en länk till videon på Youtube (det är den som är ovan).
Först var jag liiiite besviken, eftersom jag inte tyckte att det lät så som Jason Mraz brukar låta. Men sen kom jag till att tänka på att alla hans album har sin egna stil och hur hans låtar än låter så är det Jason Mrazs stil :)
Nu, efter att ha lyssnat på den några gånger så tycker jag att den är riktigt bra :) Och nu längtar jag ännu mer efter hans album som borde komma snart :/
Det brukar ju vara så att när en artist släpper en singel så släpper de ett album inte så långt efter det :D och jag vet att det ska komma ett album från honom i början av detta året.

Dett gjorde verkligen min dag! Min vecka också föresten ;)


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory