Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Jobbig dag..

Imorse var jag så trött att jag inte skulle komma ur sängen, får antagligen gå och lägga mig 8 ikväll eller något annara så kommer jag omöjligt vaknka imorgonbitti. Fast 8 är kanske att ta i ;)
Det har varit en bra och helt normal dag förutom en del enstaka saker, och de är oftast de som man kommer ihåg och gör så att man tycker att det har varit en skitdag eller bara helt enkelt en jobbig dag - som idag.
Vår fysiklärare berättade för oss om magneter som om vi aldrig i hela vårt liv hade sett en magnet eller att vi inte visste att magneterna bara passar ihop på ett håll.
Vi tränade styrka på idrotten och jag och några andra tog i med allt vi hade medan andra passade på att slöa så fort läraren inte såg -.- Ångrar lite att jag kämpade så mycket - fast jag vet att det bara är bra att kämpa - men nu kan jag knappt gå :/
Nej, nu ska jag ta och försöka hålla mitt nyårslöfte - plugga mer! Var faktiskt ganska kass på det förra året och jag vet ju egentligen vad det beror på *sneglar på min iPhone och sedan på datorn...*. Men nu ska det bli bättring på det! Det kommer nog gå jättebra. *harkel*

 

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory