Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

De senaste dagarna

En del saker har hänt sedan sist jag skrev ^^ Jag var bland annat på bio i torsdags, såg The Amazing Spiderman. Den var bra, bättre än de andra spiderman filmerna, har bar sett ettan i för sig men jag tyckte inte den jag så jättebra :/ När jag kom hem så gick jag direkt hem till Lisa. Hon har precis kommit hem från sin sommarstuga och vi hade inte träffats på evigheter kändes det som. Klara var också där och både jag och hon sov över hos Lisa. Så det blev en väldigt bra torsdag :)

 
 
Vi gick inte och la oss förren vid fyra och då hade det redan börjat ljusna ute ^3^ Vi var väldigt trötta på fredags morgonen men vi fick gå upp i tid i alla fall för Klara var tvungen att sticka hem för hon skulle åka till sin sommarstuga. Vi sa hejdå till henne vid tolvtiden ungefär. Jag stannade hos Lisa fram till lite eftet fyra sen var jag tvungen att gå hem för vi skulle får gäster. Två av mina kusiner var här (med deras föräldrar). De är bara 5 och 3 så de stökar alltid till på mitt rum. (det gör inget, men ibland när man har städat hela dagen så känner man sig lite: )



 Idag ska vi ha besök igen ^^ Lisa kommer hit tillsammans med sin familj :3 
Imorgon tror jag inte att det blir något specielt. Har bestämt mig för att springa imorgon i alla fall. Måste ta tag i det nu, har skutit upp det hela sommaren. Sprang en gång för lite mer än en vecka sedan och det gick sådär... Bättre blir det inte av att jag hade bestämt mig för att vara med i något lopp i höst, bara för att ha något att arbeta för. Men de loppen är 5 km och det är en omöjlig sträcka för mig just nu.. Aish, orkar inte tänka på det just nu ..
 
 
(ni får stå ut med GIFarna för jag älskar GIFar, särskilt när de visar exakt hur man känner sig ^^)
 
 

    Comments:
Postat av: AlexDesu

sv: GD indeed <3
Och åhh Hana Kimi är så sjukt underbar! <3

Svar: Ja, Hana Kimi är bäst ^^
Maja Åkesson

2012-07-07 @ 18:55:10
URL: http://alexdesu.blogg.se

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory