Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Hemma igen


 
Nu är jag hemma igen från Blekinge. Egentligen så kom jag hem igår men jag var med Klara hela dagen igår ^^ Vi har haft det jättebra i Klaras sommarstuga. Vi har varit på en festival, östersjöfestivalen tror jag att den hette. Vi har badat i sjöarna som finns där och även i ett utomhusbad. På kvällarna så har vi sett på en film och vi har sett några avsnitt från k-dramat "Big". Vi har även hunnit med att färga om Klaras hår :) Som sagt, vi har haft det bra :) 
Igår kom vi vid ett tiden och Klara följde med mig hem. Vi var hemma hos mig en stund och tittade lite på You are my Oppa och var inne lite på tumblr. Sen bestämde vi oss för att dra ner till stranden eftersom det var så himla varmt så vi packade en väska med handdukar och badkläder och gick ner till stranden. Vi var där i två tre timmar, det var perfekt väder för att vara på stranden. Sedan gick vi hem igen och åt middag och därefter så gick vi hem till Klara och tittade på 71:Into The Fire. En koreansk film och kriget mellan nord- och sydkorea. Riktigt sorglig film och vi grät båda två när vi såg den. Stannade hos Klara fram til halv ett. 
Allt detta han vi med under de fem dagar som vi var borta ;)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory