Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

tjugosjättejulitvåtusentolv

Gick och la mig i tid igår för första gången på en vecka känns det som. När vi var i Klaras sommar stuga så gick vi och la oss runt halv tre, men igår somnade jag någon gång mellan halv 1 och 1. 
Trodde att jag äntligen skulle få sova ut, men när jag vaknade i morse så var jag riktigt trött. Tittade på klockan och den visade halv 6. Somnade om igen efter en stund och vaknade igen halv 7, vet inte riktigt hur det gick till för jag var säker på att jag inte skulle kunna somna om, men nästa gång jag tittade på klockan så visade den halv tio.
Idag har jag inget särskilt bestämt. Skulle egentligen träffa Noor idag, men hon är jätteförkyld så det gick inte. Får träffa henne någon annan gång ^^
Tänker iaf inte slösa bort dagen framför datorn. Det ska tydligen bli lite sämre väder till helgen såman får ju ta vara på de sommardagar som vi har ;) 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory