Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

En lååång lista

 

ALLMÄNT:

Namn:  Maja

Längd:  179,5

Skostorlek: 40,5

Hårfärg: blond

Önskar du att du bodde någon annanstans: i Japan :3

Vilket shampoo använder du: det som finns hemma :/

Vilken parfym använder du: använder inte perfym så ofta

Vad är du rädd för: att det ska börja brinna i mitt hus eller någon annan stans, och så är jag farträdd.

Gillar du att tvätta: ehrm.. ?

Gillar du Berg-och-Dalbana: har aldrig åkt en berg och dalbana i hela mitt liv och kommer aldrig gör det heller

 

SENASTE:

Film du hyrde: The Descendants

Film du köpte: Toast

Låten du lyssnade på: Still Alive -  Big Bang (lyssnar på den just nu ^^ )

Låten du hade på hjärnan: Monster - Big Bang

Låten du laddade ner: Liar - Yoon Sang Hyun

Personen du ringde: Noor :)

TV program du tittade på: Hmmm, the mentalist? 

Bok du läste: Cirklen 

Personen du fick mail av: Youtube...

Personen du fick brev av: skickar folk fortfarande brev? ;)

Personen du fick sms av: Noor :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: två dagar seda

 

FAVORIT:

Mat: Ris och wokad köttfärs :3 eller ramen
Låt: kan inte välja
Sak att göra: tja, rita? nä.. vet inte :/
Sport: Är ridning en sport? annars, thaiboxning :)

Dryck: ...vatten? ;)
Kläder: något som är fint och bekvämt på samma gång :)
Film: Edward Scissorhands 

Tv-serie:  Sherlock 

ANTAL:

Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingen aning ...

Ärr du har på kroppen: några stycken :)

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: inget, det är därför jag gör den här listan

Var det kul: ....
Hur tidigt stiger du upp: beror på, idag gick jag upp lite innan 10 och igår gick jag upp klockan 8
Gillar du att slåss:  Varför skulle jag? 

Är du seriös: om jag är en seriös person? ja, det är jag nog
Vad är du allergisk mot: inget, så vitt jag vet
Var har du ont: i huvudet, varje dag (i alla fall när det är skola..)
Använder du hårspray: japp, men inte lika ofta nu längre
Kan du stå på händer: haha, nä och det kommer jag nog aldrig att kunna ;)

 

{ Kommer inte ihåg var jag hittade listan, men jag har inte gjort den själv :) }


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory