Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

gitarr

Har bytt strängar på min gitarr så nu slipper jag stålsträngarna. Tycker att de är rätt jobbiga att spela på. Har nylonsträngar istället nu.
Just nu försöker jag hitta någon bra låt att spela. Eftersom mina gitarr-skills inte är så bra så försöker jag hitta någon låt som inte är allt för svår. Men samtidigt så måste det vara en låt som jag tycker om, då blir det roligare.
Funderar på att välja "Working Class Hero", Green Day versionen :)


    Comments:
Postat av: Noor

du är riktigt söt i glasögon!1

Svar: Tack tack :3 [fast jag tror att det är glasögonen som är söta och inte jag ;) ]
Maja Åkesson

2012-06-20 @ 14:45:25
URL: http://noorsplace.blogg.se

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory