Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

22 Mars 2012


Jag måste erkänna att jag har blivit väldigt dålig på att komma på rubriker :/


Idag fick jag sluta halv tre :D Det passade mig bra att få sluta så tidigt just idag, eftersom jag har en del skolsaker som jag måste göra klart - eller åtminstonde börja på dem...
Så nu har jag börjat göra min planering till min egna idrottslektion som jag ska ha på måndag. När jag är klar med den så ska jag börja skriva på mitt kemi-arbete och om jag hinner, kanske göra lite av matteläxan som är till nästa vecka. "Jag ska göra några uppgifter varje dag", som jag så fint sa förra veckan. Jag vet inte riktigt vad som hände med det, men inte särklit mycket i alla fall.

Ska kanske ta mig ut på en liten jogginrunda senare, om jag orkar. Då menar jag inte bara fysiskt, jag tror inte att jag har tillräkligt med vilja för att göra det. Men jag får väl tänka på den tredje punkten på min "må-bra-och-var-glad"-lista, träning. Bra kondition, bättre hunör.

 


    Comments:
Postat av: iiiden

fin Bild:D

2012-03-22 @ 20:03:15
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Hakuna Matata

Fin bild!

2012-03-22 @ 20:59:29
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory