Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Har varit hos frisören



Jag var hos frisören för en timme sedan. Jag valde att inte klippa inte så mycket, vi låta mitt hår bli så långt som möjligt :3 Men det är skönt att håret inte längre är så slitet.

Vi hade hälsodag i skolan idag. Vi fick gå mellan tre olika stationen, bugg, zumba och taekwando. Bugg var okej, taekwando var riktigt kul men zumba var inget vidare :/ Tror inte det var min grej precis. Inte för att bugg var det, men det var i alla fall inte som zumban...
Om jag inte redan gick på thaiboxning, så skulle jag nog kunnat tänka mig att gå på taekwando. Det är väldigt mycket diciplin och plötsliga rörelser men der är väldigt kul. Fast jag tycker nog att thai boxning är roligare ;)

    Comments:
Postat av: iiiden

fin:D

2012-03-08 @ 21:54:07
URL: http://iiiden.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory