Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Noor här

Hej alliphopa!
Noor här, vet inte om ni har hört talats om mig innan men jag gör ett gästinlägg här nu. Jag har fått lov att skriva ett inlägg av Maja eftersom vi har en otroligt tråkig hemkunskaps lektion, och när jag säger hemkunskap tänker ni att vi lagar mat, men nej, här snackar vi om sängar och bilar, vem gör det på en hemkunskaps lektion lixom?
Okej, nu ska jag sluta klaga och snacka om något annat istället. Vem är jag då? Jo jag är en tjej som snart fyller 15 och går i samma klass som maja, vi är rätt olika men ändå lika på något sätt, kan inte förklara riktigt. Vi har väldigt olik stil och ser rätt olika ut, men har iprincip samma intressen (eller nästan om man stycker dansen och thaiboxningen). Jag är obeskrivligt intresserad av mode och allt som har med kläder att göra, kan gå i affärer i timmar och tycker nästan lite synd om maja när vi är ute och shoppar tillsammans för att då får hon näästa dra ut mig ur klädbutikerna men i och för sig måste jag dra ut henne ut skivaffärerna. Jag slänger in två bilder här under. 
Nu ska jag vara lite aktiv här (på lektionen), men den bilden på mig och maja är tagen i november 2011 så den är rätt gammal.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory