Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Not Another Fairytale

Igår så skapade jag en blogg som heter notanotherfairytale.blogg.se. Där kommer jag att lägga upp alla berättelser som jag skriver. Både de som jag har skrivit hemma och de som jag skrivit i skolan.
Bland annat så har jag redan lagt upp de två första kapitlena av Nytt Liv som jag brukar skriva på hemma när jag får tid över. Men jag har inte skrivit på den på ett tag och det ska jag försöka ändra på genom att åtminstånde skriva minst ett kapitel till :)
Har även lagt upp två andra berättelser/noveller som båda är skrivna i skolan.
Ta gärna en titt om du får lust :) Jag kommer förmodligen inte att uppdatera den bloggen särskilt ofta men när jag väl gör det så kommer jag att informera om det här på bloggen :)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory