Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Silver Moon

Igår släppte Donkeyboy sitt andra studioalbum. Jag har lyssnat på det några gånger nu på morgonen och jag tycker väldigt mycket om låtarna på albumet.
Deras första album Caught In A Life var länge ett av mina favorit album, så jag blev både överraskad och glad igår kväll när jag såg att de hade släppt ett nytt album.
Även om det första albumet var väldigt bra, så är deras nya album nog överlägset mycket bättre. Några av de bättre låtarna är nog, Silver Moon, City Boy, Pull Out Of The Eye och Get Up.

Sugen på något nytt att sträck lyssna på? Prova då Silver Moon. Jag har lyssnat på albumet över 6-7 gånger och jag har ännu inte tröttnat ;)
Klicka här för att lyssna på spotify.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory