Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Sista praodagen



Även om det har varit kul att praoa så är det faktiskt rätt skönt att den här veckan snart är över. Jag tycker att den här veckan har gått väldigt långsamt. Det känns faktiskt nästan som att jag har praoat i två veckor...
Jag ska göra mitt bästa idag bara för att det är sista dagen och jag äntligen ska få komma därifrån. Jag tror att det är det med att vi gör exakt samma saker varje dag, som får man att tappa lusten att gå dit :/
Det första vi gör på morgonen är att ta in saker från bilen. Sedan så ställer vi ut alla stolar, bord och eventuella skyltar där det står vad "dagens rätt" är för något. Sedan fortsätter det så, samma saker varje dag, om och om igen.
Det blir jobbigt i längden, i alla fall för mig.

Jag hoppas i alla fall att jag får gå tidigt idag med, som jag har fått göra alla de andra dagarna. Idag är nämligen den dagen då jag måste gå tidigare. Om jag slutar fyra, som jag egentligen skulle ha gjort hela veckan, så hinner jag inte hem och byta om till ridningen :/
Om det visar sig att jag måste stanna till fyra så får jag väl säga till dem att jag måste gå tidigare, men jag tror faktiskt inte att det kommer att behövas ;)

    Comments:
Postat av: iiiden

Hoppas praktiken var bra även om de kändes segt!:)

2012-03-23 @ 09:02:53
URL: http://iiiden.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory