Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

The Kill (Bury Me)


Hade min, tja vad ska man kalla det?, låtpresentation idag. Det är på musiken och vi har en person varje vecka som får göra det.
Jag valde låten The Kill av 30 Seconds To Mars. Jag fick spela upp låten och berätta lite om den, tex vad den handlar om och varför jag valde den här låten.


Jag tycker att ni ska ta er tid att lyssna på den här låten, för oavsätt vad ni tycker om själva låten så har den ett väldigt bra och viktigt budskap.
Låten handlar om att hitta sig själv, den man verkligen är. Men man ska inte tro att det är lätt. Man måste vara beredd att kämpa mot den som kommer att stå mest i vägen för förändringar, en själv.


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory