Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

It's only words. Floating around in my head. Thoughts.

Det är så många saker som man säger till sig själv varje dag. Saker som man säger till säg själv att göra. Att säga. Eller vad som helst. Men saken är den att man gör det aldrig. Även om man innerst inne vet att man aldrig kommer att göra det så fortsätter man att inombords övertala sig själv att det är det bästa att göra. Det kanske det är också.

Varje dag under lektionerna så tänker jag exakt på vad jag ska göra när jag kommer hem. Jag kan bestämma mig för att jag ska plugga inför ett prov som är om en vecka och det är bara bra att börja tidigt. Men innerst inne så vet jag att jag inte kommer göra det. Och det slutar bara med att jag blir förargad på mig själv.
Men det är inte bara prov som det gäller det är andra saker också. Saker som jag vill säga. Saker som jag vill göra. Men jag kan inte.

Men nu ska jag ändra på det. Har jag sagt åt mig själv att jag ska göra något, ja, så är det också det som gäller. Lite själv disciplin får man väl ha ;)
Det ska inte längre bara vara ord.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory