Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Vinnaren av Melodifestivalen 2012



Vad tycker ni om årets vinnare av Melodifestivalen? Själv tycker jag att det var rätt person som vann. Loreen ser så proffsig ut på scen och jag tror nog att hon kan ha en bra chans i ESC.
Jag kan däremot inte förstå varför så många gillar Dannys låt... Vad jag har hört så lämnade han Melodifestivalen igår med beskedet om att han aldrig skulle delta i Melodifestivalen igen. Dålig förlorare?

Det enda som jag blev besviken på, det var att Dead By April inte kom på mer än sjunde plats :/ De förtjänade mer än så tycker jag.

Nu är det bara att vänta till den 26 Maj, då får vi se hur det går för Loreen i Baku, Azerbaijan.


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory