Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

10 låtar på 10 dagar



Jag gjorde ju en sådan här lista för nästan exakt ett år sedan. Men jag gjorde aldrig klart den, så därför tänkte jag ta och försöka en gång till. Men den här gången blir det en lite kortare lista. Jag har tagit några punkter från den gamla listan från förra året och så har jag lagt till några egna punkter som jag tyckte borde finnas med ☺
Jag kommer att svara på en punkt varje dag, förhoppnings vis ☺


1.
En låt som gör dig glad.
2. En låt som gör dig ledsen.
3. En låt som får dig att somna.
4. En låt som beskriver dig.
5. En låt som du önskar att du fick höra på radio.
6. En låt som du kan spela på instrument.
7. En låt från din barndom.
8. Din favoritlåt från den här tiden förra året.
9. En låt från din favoritplatta.
10. En låt som får allt att kännas helt perfekt.


    Comments:
Postat av: Matilda

hejsan, allt bra med dig :)?

2012-05-05 @ 11:19:12
URL: http://matildawallander.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory