Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

prao, Lager House - sammanfattning

Tänkte bara snabbt sammanfatta om hur det var att praoa på Lager House ^-^ Om jag tar det från början ... jag vet faktiskt inte riktigt vad jag hade förväntat mig mig om jag nu hade förväntat mig något så var det inte alls så som jag hade förvätat mig iaf. Första dagen var ingen rolig dag. Jag var stressad och fick inte luch förren vid halv två - så när en av tjejerna blev halvt irriterad för att jag hade ställt något fel så blev det för mycket för mig. Blev tvungen att gå in på toaleten en stund och lugna ner mig - ville inte att de skulle tro att jag blev ledsen för minsta lilla, jag vara bara överstressad ..
 
Andra dagen blev bättre, men det var fortfarande en del tunga saker som jag var tvungen att lyfta (och jag kände redan hur mig rygg började säga emot). Men så fick jag en sån där vagn att lasta allting på så att jag inte behövde bära all så långt - då blev det bättre. Under de andra tre dagarna så var det mest saker som skulle packas upp och det var varken jobbigt eller svårt (eller kul för den delen..). Ibland var det rätt kul men ofta gick tiden alldeles för långsamt och när det närmade sig fyra så hade jag så ont i fötterna att jag knappt kunde stå upp >.< 

Men alla som jobbade där var trevliga fast liite konstiga. Jag fick till och med en liten present som tack för att jag hade hjälpt till :3 Inget märkvärdigt, inte alls, men ändå. 
Jag vet i alla fall att det här är inget som jag kommer att jobba med i framtiden, särkskilt inte med tanke på att man inte kan få ett riktigt heltidsjob utan bara jobbar tre dagar i veckan till exempel (kanske låter härligt men man får inte särskilt mycket betalt då..)
 
                                   
        
några bilder från veckan ^-^
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory