Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

I have fallen in love all over again

 
G-Dragon - That XX
 
Var lite besviken på G-Dragons senaste singel respektive MV. De lät för mycket som den rap jag inte klarar av. Rap i k-pop gillar jag, det låter inte riktigt som den rappen som de har i USA. Jag säger inte att One of a Kind inte var en bra låt, utan bara att den inte riktigt passade mig.. 
Men den nyaste låten, That XX (eller That son of a bitch) är en jättebra låt. Är väldigt säker på att denna kommer att bli min nya faoritlåt. Efter att ha lyssnat på den här låten så är det svårt att lyssna på en annan låt, de når helt enkelt inte upp till samma nivå. 
Jag älskar när GD sjunger "på riktigt", alltså när han inte rappar. Hans röst är ... helt .. ... skulle nog kunna gämföra den med rinnande vatten? Den är väldigt behaglig. 
Så om du ännu inte har klickat på play, vad väntar du på? 
 
ps. Låten släpptes idag och den har redan over 1 miljon visningar på Youtube ;)

    Comments:
Postat av: ELIN CECILIA

tack :D

2012-09-01 @ 15:47:14
URL: http://eelin.se

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory