Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Sometimes, life feels just perfect


[Sämsta bild kvaliten ever, men den är tagen med webcam.. That's why]

Gick raka vägen till biblioteket efter att skolan slutat. Hade nämligen bokat boken Japan - Allt du vill veta och den hade kommit redan. Boken innehåller i princip bara massa bilder på saker och sedan står det vad sakerna heter på japanska. Men det finns även en massa allmän fakta, som är väldigt inressant att läsa. Så nu ska jag försöka lära mig ännu mer japanka, yeah! Nihongo o sukoshi hanashimasu.
När jag gick hem från biblioteket med boken under armen och "Faraway" i öronen så kändes livet plötsligt helt perfekt, ubeskrivlig känsla.

Andra saker som gör livet mindre tungt är att vi har inga läxor (inte än..) denna veckan och sedan så fick jag veta igår att Ouran High School Host Club ska göras till en film, vilket betyder att jag får en hel film (+ drama serien) med Yamamoto Yusuke i huvudrollen! (Ännu en anledning till att längta till 2012!)

Sorejaa!


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory