Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Måndagar = värsta dagen på hela veckan

Jag fullkomligt hatar måndagar. Okay, det var kanske att ta i lite.. Det är ju inte så fel att börja halv tio. Men resten av dagen är ... hemsk. För det första så har vi ingen rast över huvudtaget fram till lunch rasten och där går endå en del av rasten till att ta sig till idrotten som vi har efter lunch. Sedan direkt efter idotten, närmare bestämt 10 minuter efter, så har vi spanska. Seriöst, vem hinner duscha, byta om och ta sig till klassrummet igen på tio minuter? Bara ta sig från idrotten till skolan tar mellan cirka 5 - 8 minuter! -.-
Nej nu ska jag sluta klaga, ska äta lite mellanmål (pizza rester ^^) och sedan ska jag fortsätta på min skiss som jag gjorde i morse =) Har inga läxor så jag kan ta det lungt. Men jag ska till banken senare idag. Ska få mitt bankkort :D


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory